Stokholm, İsveç’te doğan Fas asıllı Youness Benali sınırları olmayan, duyguları ve hisleri canlandıran bir film yarattı.

“Sanırım filmde dans kullanma konusunda çekinmemin nedeni, bu filmi (ve diğer bir çok işimi) izleyen insanların bunu dans filmi olarak göreceklerini düşünmem. Ama ben karakterlerini, acılarını, duygularını ve mücadelelerini ifade etmek için vücut hareketlerini kullanan bu insanların yaptıklarını illa ki dans olarak nitelendirmiyorum.”


 

“Oyunculara filmin bir şartı olduğunu  söyledim;

bu da onların müzik olmadan, sessizlikle hareket etmeleriydi.”

“I had told the cast that there was one condition to this film and that was that they all had to move to no music, in silence.”

“Filmin seslerini yapmak için bir orkestra kullanmak gibi umutlarım vardı, ama bunun bütçesi kesinlikle tutkumuza eş değer değildi. Ama sanırım bu film ve tutkunun güzelliği – bir şekilde kendi şansımızı yarattık ve ben gerçekten şanslıydım, çünkü bu filmi, benim onun işlerini sevdiğim kadar seven bestekar Benjamien Lycke’i buldum.”